۱۳۹۴ خرداد ۴, دوشنبه

نامه‌ای برای نسلهای آینده ایران از یک ایرانی‌ گمنام

نامه‌ای برای نسلهای آینده ایران از یک ایرانی‌ گمنام

ایرانیان عزیز ، می‌‌دانم  شما هنگامی که این نامه را می‌خوانید ،بالاخره ایران را از اشغال نیروهای اهریمنی و ضدّ ایرانی‌ نجات داده‌اید و  تمام ملت‌های ایران بزرگ، اعم از کورد ، فارس ،بلوچ،ترکمن و آذری و ... با هر گرایش جنسی‌ و عقیدتی‌...، دین دار و بی‌ دین... ،همگی‌ در صلح و صفا می‌خواهید زندگی‌ جدیدی را در ایران بعد از اشغال شروع کنید.

اما لازم است برای اینکه این اهریمن ضدّ ایرانی‌ دوباره سرزمین ما را اشغال نکند ، نگاهی‌ به تجربیات ما نسل سوخته بیاندازید و تلاش و مبارزات ایرانیان در طول قرن‌ها و سالهای گذشته را به اتمام برسانید. من به عنوان یک ایرانی‌ از این نسل سوخته ، بعضی‌ از مواردی که ضروری است حتما انجام شود را به شما یاد آوری می‌کنم. از شما می‌خواهم که در اسرع وقت کارهای زیر را انجام داده و موارد ذکر شده را انجام دهید تا شاید بتوانید این غول اهریمنی ضدّ ایرانی‌ و ضدّ انسانی‌ را مهار کرده و ایرانیان را 
برای همیشه از دست آن خالص سازید.

۱. حجاب اسلامی  ممنوع شود.
۲. ریش و لباس که معرف ایدولوژی‌های ضدّ ایرانی‌ و ضدّ انسانی‌ است تماماً ممنوع شود.
۳. تمامی‌ مراکز تربیت آخوند، اعم از حوزه علمیه ، مدارس و دانشگاه‌هایی‌ و مؤسساتی که به هر عنوانی آخوند و ملا تولید و تربیت میکنند ،ممنوع شود.
۴. تاریخ هجری شمسی‌ ، غیر ایرانی‌ تبدیل به تاریخ پادشاهی ایرانی‌ شود.
۵. نامگذاری اسامی اسلامی و عربی‌ ممنوع شود.
۶. پیشوند سید و هر آنچه مانند آن که نشان دهنده اشغال اعراب بر ایرانیان است از اسامی ایرانیان حذف شود.
۷. تمامی‌ دروس دینی و مذهبی‌ در مدارس و دانشگاهای ایران حذف شود.
۸. دخالت ادیان در حکومت ، سیاست،و اجتماع ممنوع شده و هر گونه استفاده ابزاری از دین غیر قانونی‌ شود.
۹. تمامی‌ تعطیلات دینی و مذهبی‌ اسلامی، عربی‌ و  غیر ایرانی‌ از تقویم ایرانیان حذف شود.
۱۰. قانون اساسی‌ ایران بر اساس هویت ایرانی‌ نوشته شود و هر گونه نشانه اسلامی و عربی‌ از آن حذف شود.
۱۱. مراکز ، مؤسسات ، مساجد و زیارتگاه‌های که کانون‌های ضدّ ایرانی‌ شده‌اند تعطیل شوند و به جای آنها معابد و مراکز دینی و یا غیر دینی که به هویت ایرانی‌ وفاداری دارند جایگزین شوند.
۱۲. در قانون اساسی‌ تاکید شود ادیان زرتشتی، بهائی و یارسان دارای منبع و منشأ ایرانی‌ هستند.
۱۳. در تمامی‌ شهر‌ها و روستاهای ایران مراکز و معابد زرتشتی،بهائی، یارسان، یهودی و مسیحی‌ و همچنین مراکز متعددی برای بی‌ خدایان و دیگر ادیان تاسیس گردد( توسط سازمانهای خیریهٔ و مردمی) تا مردم امور مربوط به تولد ،ازدواج و مرگ و میر خود را در آنجا انجام دهند و از دست آخوندها و مراسم عربی‌ نجات پیدا کنند.
۱۴. شرکت و حضور روحانیون، مبلغان، مدرسان و متصدیان  دینی ،مذهبی‌ و هر کسی‌ که با هر عنوانی در جهت برقرای حکومت دینی و یا دخالت دین در امور زندگی‌ مردم تلاش می‌کند ،در تمامی‌ مشاغل دولتی ، حکومتی، سیاسی و اجتماعی ممنوع شود و روحانیون و مبلغان دینی فقط در حوزه دین بتوانند فعالیت کنند.
۱۵. دادن هرگونه پول و کمک مالی توسط دولت به سازمانها و امور دینی ممنوع شود.
۱۶. هر کس که در دشمنی با ایران اصرار دارد و متمیل به زندگی‌ در حکومت اسلامی است ، سلب تابعیت ایران شده و به او کمک شود تا در یک کشور اسلامی دلخواهش همچون عربستان یا پاکستان مستقر شود.
۱۷. تمامی‌ محدودیت‌های جنسی‌ بر دختران وزنان در تمامی‌ زمینه‌ها برطرف شود ، زنان بتوانند در تمامی‌ مشاغل کار کنند ،هرگونه تبعیض جنسیتی ممنوع شود و زنان همچون مردان در ارتش و سربازی نیز شرکت داشته باشند.
۱۸. اذیت و آزار حیوانات ممنوع شود.

در پایان یادآور میشوم که ما ایرانیان بعد از شکست نظامی توسط مسلمانان عرب ،متاسفانه هویت مان نیز اسلامی عربی‌ شد و به همین دلیل قرن‌ها اسلام گرایان و آخوند‌ها توانستند بر جان و مال ما ایرانیان حاکم شوند، برای داشتن ایران شما باید مردمی ایرانی‌ و با هویت ایرانی‌ داشته باشید. این را بدانید با مردمی که هویتشان اسلامی عربی‌ است شما هیچ وقت سرزمینی به نام ایران نخواهید داشت. نام ایران و زبان فارسی فقط یک پوسته نازکی است بر یک هویت عمیق اسلامی عربی‌ که آرزو و هدفش فقط استقرار و اجرای احکام اسلام است. 

مطمئن باشید با این جمعیت کثیر آخوند، حوزه‌های علمیه ، مساجد و زیارت گاه‌های اسلامی و مقدار پول و سرمایه یی که در این راه خرج میشود،هرگز ایران از سلطه اهریمن ضدّ ایرانی‌ و انسانی‌ خارج نخواهد شد، و دوباره اسلام گرایان با شکل و شمایلی جدید سر بر خواهند آورد.
امیدوارم در ایجاد ایران واقعی‌ موفق شوید.

یک ایرانی‌ گمنام از نسل سوخته 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر